a rush of blood to the head

hejski.
 
sitter och målar naglarna, fixar med bloggen och lyssnar på Coldplay.
Har varit och klippt mig, att jag inte lär mig av mina misstag.
Nu ser jag ut som en buddistisk munk i huvudet.
Ack ack, länge leve snedluggen. Min raka lugg blev aningen för kort, trots att jag sa att den skulle gå till ögonbrynen.
Precis exakt som förra gången jag klippte lugg! Vad har alla frisörer mot mig!?
Är inte så säker på om jag vågar visa mig i skolan på torsdag.... vet inte om jag heller vill ha den där "gulliga" sidan av mig längre. Känner att jag mognat från den sidan, vill hellre klä mig lite snyggare och mognare.
Har alltid varit den där söta lilla tjejen, kanske det passar mig?
Well, luggen blev för kort och jag är arg! Hur mycket växer hår på 2 dagar? YES, im desperat.
Tyvärr har jag inte webbkameran installerad på denna datorn, så ni får vänta ett tag med att se frisyren. (lovar, det är inget att se!)

Ni kan ju få nöja er med en nygammal bild på mig, från helgen :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]