Bilder från gårdagen

Hej bloggelibloggen! Har jobbat hela dagen så har inte kunnat uppdatera något.
Här kommer några bilder från igår! :)



Först var vi hos mormor och åt bullar och klippte gräs! :)



Sen åkte vi till Avenyn och åt på denna mysiga restaurangen :)
The Rose & Crown



Såå mysigt! :D



Min mat, Pasta Pappadelle. Yuuummi!!



Låg jättefint, så jag satt och kikade på folk hela kvällen, rätt underhållande! ^^

Ikväll har jag bara tagit det lugnt, mamma och pappa är ute med båten, louise är hos kompisar och Linus&Johanna är på liseberg eller nån annanstans. Så jag är själv. Har precis tittat klart på Twilight. Jag är kär i den filmen! <3
Snart ska jag ta och bädda ner mig i min nybäddade säng.. ska bli skönt. Imorgon ska jag till Hanna. Jag längtar, ska bli så kul! Det enda problemet är att jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig, så störande. Det är ett av mina brister. Jag har sån sjuk beslutsångest. När jag ska till skolan måste jag ha bestämt mig dagen innan, annars så byter jag ungefär 3-5 gånger på morgonen om jag inte är riktigt nöjd...hehe..
Men nu är jag trött!
Puss och kram.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]