:@ crap-telia

!!!!!!!!
 Mitt internet har varit borta i några dagar, fy! Därför har jag inte kunnat uppdatera bloggen.
Det kom tillbaks igår, men precis då skulle vi åka ut med båten, så jag hann inte skriva något då.
Vi åkte ut till en liten naturhamn 500 m från hamnen, där vi låg inatt. Imorse kl. halv 9 åkte vi och tittade på starten av Tjörn Runt, som gick vid tjörnbron. Jättemycket båtar och vi såg den största, 100 fots segelbåten. Den var maffig! =D
Mysig dag och nu ska jag städa, Eddie och Nanna kommer hit ikväll. Vi ska förhoppningsvis grilla, äta glass och se på fi,m.
Puss så länge <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]