Hard Work Work

yääääs, vart ute och sprungit, börjar bli jätteskönt faktiskt.
Men har nog fått nån sträckning eller nåt i foten, gör jätteont när jag sträcker den :(
Brukar få ont i foten ibland, hoppas det går över, vill ju inte gå runt och halta imorgon i skolan.

Har sett på Kvarteret Skatan, omg vad det är grymt.
Ska snart ta en dusch och sen organisera mig lite. Ta fram kläder tills imorgon, packa skolväskan mm.
Usch vad jag inte vill gå upp halv sex imorgon!

Ett litet tips till er som känner som jag; att du vill ha lite extra träning förutom att springa eller nåt annat.
Innan du går och lägger dig, gör 50-100 situps, 10 armhävningar och om du har någon hantel, träna med dem några minuter.
Detta är väldigt effektivt, resultatet blir jättebra :)

Sen har jag satt upp att jag ska springa minst 2 ggr / vecka + gå på spinning 1 ggr /vecka :D
Frida duktig!



Det här är jättekul!

Kommentarer
Malin

SV: Eller hur xD



Jag söker på googel bara :)

2009-08-19 19:45:53
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Anonym

allt är bra med mig..hehe..tack kul du gillar mina bilder..

va gör du då ?

2009-08-19 20:32:50
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]