im alive

hej bloggis.
Igår var det jättemysigt, jag och hanna satt nere på bergastrand och åt godis och bara pratade. Det behövdes. När det blev för kallt och mörkt åkte vi hem. När jag kom hem såg jag klart på Disturbia och sedan gick jag och la mig :)

Idag har jag inte gjort mycket, M&P har inte kommit hem än, inte heller Louise.
Håller på och ser på American Psycho. Den är väl sådär... rätt gammal och mystisk.
Har jätteont i huvudet idag med, inte kul alls :/ Kanske håller på och bli sjuk. Inte bra.
Men har det mysigt iaf, ligger i soffan med nerdragen rullgardin, pysen vid mina fötter och tvn påslagen med datorn i knät :D
Oj, det blev en lång mening... men mysigt äre iaf!
Well well, ska fortsätta kolla in den här filmen nu, pusshej.



BTW; litet tips för er som gillar film; Gå in på http://www.moviestream.se.se , där kan ni se på gratis film utan nedladdning.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]