jag kräver ingenting.


Förlåt  mamma och pappa och alla andra för att jag är så sur hela tiden, för att jag svarar bitchigt och för att ni inte ser mig le längre.
Men jag mår inte så bra just nu. Och ni verkar inte förstå det. Och jag är som jag är, jag kan inte prata om känslor med så många... mitt hjärta är inte helt just nu, och jag behöver lite tid för att smälta allt som hänt just nu.
Vet inte om ni läser detta, men jag är inte bra på att snacka om känslor och sånt, så ni får försöka förstå.
Det är svårt.
Förlåt.

upd: jag ska klara det. Ive done it before.

Kommentarer
P

Visst läser vi Frida...

2009-08-26 15:01:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]