lördag i all ära

Hej!
Här sitter jag vid datorn, precis sett klart på Yesman. M&P stack ut med båten imorse, så de kommer hem imorgon.
Hanna såg mitt inlägg igår, och skickade ett sms om att vi måste prata..tack Hanna, tack för att du lyssnar. Jag älskar dig.
Förut ringde det på dörren, men jag hade bara myskläder och inget smink så jag vågade inte öppna... så nu står det en stor skåpbil på våran uppfart, tror det är att dom skulle greja med slamsugning eller nåt, euck! Men men.
Haha, förut när jag såg på yesman, så hackade det asmkt, och jag blev svinarg och skrek ashögt, hoppas de inte hörde det....lät nog som jag blev mördad eller nåt, ops. :)
Ska ta moppen till almö livs senare för att köpa lite godis tills ikväll.
Förresten skolan igår var...kul. Spelade minigolf i ösregn och sen var mitt hår förstört resten av dagen, kul? NEJ.
uuuuuuusch, hatar när mitt hår inte är bra! :/

Mycket fin bild på mig och Eddie, bussresan till danmark i ettan.
Snart åker vi dit igen! :D



Älskar dig Eddie. :)<3

Kommentarer
Malin

Allt bra med dig ikväll? :)

2009-08-22 23:49:39
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Malin

SV: Haha ja den är bra rolig ^^.

Jotack allt är bara fint med mig, själv då? :)

2009-08-23 14:54:41
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]