meepmeep

hej bloggen, JAG LEVER :D

lite väldigt dålig uppdatering, I know.
I lördags var jag i Lund hela dagen, kom hem tjugo över tolv på natten :) Flytten gick bra, mysigt litet rum som Lo skulle bo i :) Lund verkade mysig, spenderade typ hela dagen på IKEA...

Igår röjde jag, mami, och papi på övervåningen. Rensade min garderob och flyttade över från min garderob till lo's . Så nu bor jag officiellt i lo's gamla rum :) Tog hela dagen, städade säkert i 8-9 timmar... puuuh!

Idag var det skolan, hm hm hm. Har blivit sjuk nu också, ont i halsen och förkyld och allt.... tur att det inte är svininfluensan iaf. Får se om det blir att jag går till skolan imorgon, tveksamt. Men hoppas, vill ju ha bild verksamhet. I love.
Cyklade hem från bussen förut, uschuschusch!!!! regnade as hell och jag blev pissblöt. Inte bra , med tanke på att jag redan var förkyld.

Har bara mysigt framför tvn med halstabletter och en gosig filt. Top model, scrubs och 2 ½ men. Sånt är självklart när man är sjuk.
Men nu ska jag gosa ner mig i sängen och läsa New Moon <3
Pussochkram.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]