mysamys

HEJSKIIIIIIIII

NU ERE SLUT PÅ VECKAN DET ÄR DAGS FÖR FREDAGSMYYYYYS.

Tänk att jag redan gått 1 vecka i skolan, fast att det känns som 4 typ :D
I've been down this week, and we all know why.
Ett hål. Ett stort hål i mitt hjärta. Så kan jag ju beskriva det.
Varje gång någon säger Thailand eller om jag läser det nånstans känns det som om det går en stöt genom mig.
Samma sak händer när jag ser en guldig s60. Memories that will last...

Men iallafall!
Ikväll blir det goskväll hos Hannihannutt med trevliga flickor :D Mysemys.
Imorgon drar vi till studentstaden Lund, min kära syster flyttar dit.
Och jag kommer sjääälvklart dokumentera hela resan. Det blir nog bra. Har lagt in en talbok, "Värmebölja" av Viveca Lärn på min telefon så jag behöver inte lyssna på M&Ps babbel hela vägen :)
Idag var det skönt att få sluta en lektion tidigare - mats skulle på möte och det var SÅ okej. :)
Såg det sista avsnittet av top model 3 förut, och Eva vann! Följer ni det? Tyckte ni det var rätt person som vann? :)
Älskar top model....

UPD;  blir inte att åka till hanna ikv, sista kvällen som lo är hemma så vi tre ska äta tacos o sånt.. sorri hanna<3

Men nu ska jag läsa några sidor ur "När jag hör din röst."
tjing och puss.





bild från förra året, mössan är så snygg och louise tar säkert med sig den, hallelujah. tragiskt.

Kommentarer
Ferhat

SV: Hehe, hoppas det gick bra i skolan då ;)



Själv har jag varit i stan en snabbis, solat och sedan stressat hem för att packa och åka till SUndsvall. Så nu sitter jag på tåget o är påväg till S-vall :)

2009-08-28 19:15:56
URL: http://ferhat.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]