right train, wrong track

hej bloggis!
sorry för kass uppdatering, mycket att göra :)
Igår var jag på Liseberg med Hanna, Amalia, Sara, Sofia + syster och Magdalena. :) Jättekuuuul. jag som är sjukt feg åkte faktiskt massa grejer, jukebox, flumeride, kållerado typ 7 ggr, virvelvinden + massa mer :D
Hahaha, jag och sara åkte cykelturen också, som är en barnattraktion... vi fick egentligen inte åka men killen som jobbade där lät oss åka ändå, hihi :D Busigt av oss.
Lotta på liseberg var där, men vi fick inte sittplatser så vi struntade i det. Åkte hem vid tio, jättetrött verkligen.

Idag har jag jobbat hela dagen, stängde tidigare så oliver åkte hem så jag stannade kvar och stängde kiosken, det gick bra ^^
Nu är jag leeeedig, och nästa vecka börjar skolan. På lördag kommer Eddie, Nanna och Lina hit och sover över, ska ner till stranden och grilla och mysa <3 Äntligen ska jag få träffa dem, längtat <3

over and out, peace!

Kommentarer
I S A B E L L A

SVAR: Ja, störande när folk ska kommentera ens längd, varför spelar det ens någon roll? ;) Förresten kanske det är vi som är "normal-växta", och dom alldeles för långa? :D Haha, kram

2009-08-11 22:54:53
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Malin

Hej! Hoppas allt är bra med dig? :D

2009-08-12 11:29:06
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]