sex on fire

Allstå omg, check this out. Visst är han snygg?
Vem det är? Det är ju Caleb Followill, frontsinger
 i Kings of leon! Eyecandy....:)



Well well well. Dåligt uppdaterande, I know.
Har inte haft stor lust att sitta vid bloggen just nu.
Min dator har än en gång pajat, men fred som är sjuukt snäll
håller på att fixa den, igen :D Frida glad!

Igår var en mysig dag. Jag och louise åkte först in med mamma till std till hennes jobb, och lämnade henne där. Sen tog vi bilen till torget, gick i affärer mm tills mamma slutade. Då åkte vi tre in till gbg, för mamma skulle på ett möte så då åkte jag och syster till Farmor. Plockade björnbär och fikade :) Sen när mamma kom åkte vi till mormor och fikade ännu mer. Hihi.
Efter det åkte vi till std igen, mamma skulle köpa något och jag fick en kavaj och en tunika. =)

Idag ska Louise åka till Martin i några dagar, och på tisdag eller nåt flyttar hon till Lund för att plugga! :/ I'll miss her.


Idag ska jag åka och klippa mig, ni får se hur det blir ;) Hoppas det blir bra!

Pusshej.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]