Skogstroll

Haha, jag, mamma och pappa fick för oss att ta en tur med cyklarna.
Vi cyklade till en liten skog, och mamma tyckte vi kunde gå en bit i skogen. Hon och pappa hade tydligen hittat ett jättebra svampställe där nån annan gång. Aja, sagt och gjort. Låste cyklarna och trampade in i skogen. Inte jätte bra att ha shorts och vit kofta...
Myror, kantareller, blåbär och taggiga buskar väntade oss! Hahaha...
Vi hittade inte överdrivet mycket svamp och det var lite creepy att gå omkring i höga blåbärsbuskar, jag menar, tänk om det finns ormar? Mamma och pappa kallade mig betongbarn för jag klagade så mycket på skogen... men hallå! Jag är den ända infödda tjörnborn i våran familj...! Om det är nån som är betongbarn så är det iallafall inte jag! Haha!
Men men. Efter våran promenix i skogen köpte vi glass och satt utanför Time innan vi cyklade hemåt.

Well well, klockan är 21:54 och kameran är laddad, kläderna valda och jag är taggad för imorgon.
Det blir minigolf + skola på dagen, efter skolan drar vi in till gbg och går på NRJ in the park.
Taggelitagg. Sa visst fel, inte nån rix fm festival här inte. hehe^^

Och här slänger jag motvilligt in en liten förhandsvisning av den omtalade frisyrjäveln jag gått och skaffat mig!



Mmm, snygg är den då inte.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]