Sunbeams in my eyes

Hej bloggen!
Idag soler skiner igen, happihappi. Var ute och tog en liten joggingtur imorse, härligt.
Strax kommer Nanna&Fred, och vi ska åka in till torget. Har ju fortfarande mitt presentkort på gina kvar. Så hoppas att jag hittar något. Ska även köpa saltvattenspray till håret, och kanske....foundation. Whatever vad mamsis säger, me want!
Ska få träffa Nannas nya lilla kattunge också, Findus. Så sött. Var längesen jag träffade Nanna (och Fred) så det ska bli kul att träffa dem igen :)
Åh, någon Christian från björholmen ringde mig förut och frågade om jag kunde jobba på fredag. Så det blir att jobba edå, helt ok. :) Blir ju nice när pengarna kommer den 25. Fast jag längtar inte till den 25! Även om mina pengar kommer då, så är det den dagen fredrik flyttar...I have no words for that feeling. Väljer att inte skriva så mycket om det.
Men nu ska jag platta håret, puss och kram.



Så här mysigt har jag det i solen. Bilden är tagen i söndags, innan vi åkte till matchen.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]