tagg

hejjj!
Kom precis hem från Hanna. Jag, Sofia och Gustav sov över :)
Hahahahaha omg vad kul det var imorse. Jag, Hanna och Sofia var vakna, och låg och kollade på gustav när han mumlade i sömnen..och så vände han på sig, så allt täcke åkte av.. haha omg vi skrattade så högt så han vaknade!
Sen gick vi upp och gustav började städa hela huset. Så det slapp vi göra :P
Nu ringde Linus nyss och sa att de kommer och hämtar mig snart, de är utanför Wallhamn.
Ska bli såååå kul idag! Så taggad. ^^
Nu måste jag borsta tänderna, pusshej.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]