this is the last day of eternity

Sista dagen på sommarlovet! amagaaaad.
Kan ju säga att sommar 08 var betydligt bättre än sommar 09.
Väldigt jobbig sommar, gått igenom svåra saker jag inte skrivit om här i bloggen, en av de värsta sakerna har jag gått igenom nu sommar 09. Men jag lever, och imorgon börjar skolan igen!
Har lite blandade känslor, tråkigt att inte vara ledig längre, kul att få träffa alla igen.
Men usch, har lite ångest över att behöva visa mig i den här frisyren.
Troligtvis ska vi göra som förra året imorgon, spela minigolf med ettorna och få scheman och stuff.
Kul att det börjar några nya ettor nu! :) Hoppas det blir lite mer mediaklasser, i våran årskurs är det bara våran klass.
MP2 :D <3



ack ack, sommar 09...


Idag har jag tillbringat dagen till att skrapa färg på garaget, har sagt hela sommaren att jag ska göra det, och så gör jag det sista dagen på sommarlovet...ehe...
Sen har jag fixat med mina naglar, vet ni vad? Nagellacken jag fick med SOLO var värdelösa.
Så det fick bli ett rött, Depend :) Enkelt och snyggt.
 
Smell ya later! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]