ännu en daag

hemma på min ö.
snöslask är ju inte direkt det bästa vädret kanske.

Efter att ha suttit i en bil i 8 tim så var man quite seg!
Såg på en film som gick igår, underbar och älskad av alla.
Den var helt underbar! Har länge velat se den. En sån film man blir glad av. Och så var Nikolaj med....
Han har jgort en serie, New Amsterdam som jag älskar. Där spelar han engelsk polis som är odödlig, typ.
Han är dansk egentligen, men i denhär filmen pratade han dansk-svenska, så man förstod vad han sa.
Men ååh vad han är bra! (och snygg) Han är en av mina favoritskådespelare.
:)

Iallafall.
En ny dag, måndag.
Senare ska jag och bror åka och handla, och ikväll ska jag till en gammal klasskompis, Caroline :)
Träffa lite gamla kompisar och ha det bra! Hihi. Så mysigt.

Uuusch, har inte packat upp min stora väska som står på mitt rum ännu.... vill inte.


Filmen jag såg.



Nikolaj <3



:D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]