hissdiss



Sälen på söndag!
SKIDÅKNIIIIING!!! (linus im gonna kick yer butt in skiing..)

Snygga vinterkängor
Bra och skönt att ha nu i vinterkylan, snyggt är det också.

Jordgubbsparfym
Can't get enough! (synd bara att det är hannah montana tönt parfym...men den luktar underbart!)




Västtrafik
Deras nya system är det sämsta jag varit med om, seriöst ska det vara meningen att jag ska få gå i 20 min i kylan för att komma till bussen, och sen 20 min hem? NEJTACK.

Västtrafik

!!!!

Västtrafik
Sa jag att jag hatar dem?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]