howdy

Sitter här och lyssnar på musik. Spotify <3
Mamma och pappa har kommit hem nu, de bodde på ett hotell precis på avenyn! Så fuskigt.
Mitt drömboende, typ.

På tisdag fyller Nanna år, så kul :) 17 år , hehe den segisen... :P Nä men du vet att jag tycker om dig!

Usch och fy, plastikkirurgerna är på tv nu och usch usch. Ville bara säga det.

Känner att den här helgen har inte varit särskilt produktiv, och inga vettiga blogginlägg har det heller inte blivit, :/ 
Får bli bättre på att blogga helt enkelt!

Mmm, nu luktar det mat från köket... har ju bara ätit pizza till frukost idag, haha jag är så busig!

Haha nu fick jag värsta lusten att lägga mig på golvet... älskar att ligga på golvet och bara filosifera och kolla på tv...  nej men  jag är ju helt normal och så.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]