julgodis och snö

hejhej
Just nu har vi precis ätit mat, och mamma, louise och martin håller på att baka julgodis :) Louise gör sina lite nyttigare varianter, mamma gör mintischoklad. Pappa sitter i soffan och dricker vin, Linus vet jag inte vad han gör.
Vi har på julmusik som strömmar ut ur högtalarna, usch, hahaha....

Tänk att det redan är dan före julafton imorgon! Så mysigt.
Haha, jag blir galen av att jag glömde sladden till kameran så ni hade fått se hur mysigt det är här... :( Har inga bilder alls att lägga upp, så synd! Men när jag kommer hem får jag lägga upp masssa bilder istället.

Kan bara säga att dethär var en perfekt julklapp, få fira jul uppe i Sälen där jag trivs bäst ;)
Hoppas på att själva Julafton blir helmysig och att vi får åka lite skidor, sen kolla på Kalle Anka och sedan öppna julklappar.
Just nu står alla julklappar i hörnet vid tvn, svårt att inte gå dit och kika lite... :P

Nej , nu ska jag hjälpa till med julgodiset!
Pusspuss molntuss <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]