julklappsjakt

hej bloggen!

Idag har jag, nanna och fred varit på julklappsjakt på göksäter på orust :)
Hittade lite saker faktiskt, och köpte 3 julklappar till mig själv ;) En parfym som luktar jordgubb, en deo som luktar jordgubb och så typ en prydnadssak med en ljusslinga i.
Skönt att köpa lite julklappar, men har många kvar..... Vet inte hur jag ska hinna med allt!

Ska göras innan vi åker till sälen om en vecka:
städa hela övervåningen
köpa resten av julklapparna
ta fram alla skidsaker
packa
hinna med alla läxor (som vi har tusentals av nu)

AH. Snacka om att jag kommer vara stressad nästa vecka!

Nej, nu ska jag fortsätta att städa, ska göra fint och mysigt här uppe! :)
Pusspusssssssss ttyl<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]