thats just the way it is.

We've been through a lot of stuff, men vi klarar det alltid.
Ni är de bästa jag vet, och det vet ni med! :) 

 

Sitter och kollar på Idol, Nanna är där i "scandifuckingnavium" och kollar in de tre idolerna :) Power.
Har ätit jättegod mat. Det var gott. Idag har varit en konstig dag, tycker jag. Lite speciellt, då jag, nanna och eddie tydligen har förlorat en vän idag. Konstig känsla :/

Men här är två underbara bilder till

Nanna och Jag på en hotell toa, innan Håkan konserten! <3

Eddie och jag på våran sleepover <3


Kommentarer
Natalia

Sugen på ny bloggdesign? Var med och tävla om en på min blogg!



Titta in!

2009-12-05 09:36:49
URL: http://smartish.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]