thats the way it is

Hejsan.
Har precis sett på andra avenyn. Har testat våran digitalkamera, spelat in lite videoinlägg, har ansökt om medlemskap på videofyme. Nu vet jag inte alls vad jag ska göra, är ju ledig imorgon :) Jag och Nanna ska kanske gå på torget, så mysigt.
Hade idrottprov idag, jag klarade det med två poäng från vg.
Hihi, jag och Nanna hade high heels idag, vi är så bra.
Nej usch, idag har jag verkligen bloggtorka. Ingenting att skriva om.
Klockan är ju bara tio, men jag är tröööött.....
Ni får en grym video istället, Beyonce - Single Ladies
Dansen är ju helt awesome! Tänk att kunna dansa sådär i High Heels... :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]