im back

Hej!
Veckan i Sälen har varit underbar.
Var i Hundfjället från torsdag till söndag, åkte sedan vidare till Syster i Lindvallen och bodde med henne från söndag till torsdag. Har varit hur kul som helst, mycket skidåkning! Bilder kommer när jag lagt in alla 500(!) i datorn...

Nu är lovet snart slut - på måndag börjar skolan igen.
Igår, fredag befann jag,Nanna,Fred,Frida och Eddie oss hemma hos Nicke i kungälv. Checkade Saw 5 och News Movie, myste, gjorde tacos och umgicks :)
Hur kul som helst. Men det märktes att det var fredagen den 13:de; Jag hade åkt moppe upp till Häggvalle damm, och självklart var det iskallt när jag kom tillbaks med bussen. Moppen gick ej att starta...Så jag fick traska hemåt i mina högklackade skor och bitande kyla. Jippie säger jag bara.
Men idag när jag prövade, så startade den hur lätt som helst! :) Ibland har man tur, slapp att leda den hem.

Idag är det Alla hjärtans dag!
Men tyvärr har jag ingen att dela den med, eftersom min mysunge befinner sig på andra sidan jordklotet.
kul då.
Men jag hade mysigt ändå, städade mina båda rum och tände massvis med värmeljus :)
Men saknade någon...

Vi syyyns, pusshej.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]