Im totally in love

... with this song.

Listen and enjoy.


Nu har jag inte skrivit på ett par dagar så får ta och skriva ett litet inlägg idag.
Igår var det en helt vanlig dag med tre lektioner och film på kvällen - själv.
Idag är det en ordinary lördag med melodifestivalen.
Jag är ledig måndag och tisdag vilket känns jättenice! Ska förhoppningsvis hitta på något då.....det har inte hänt så mycket på den sista tiden och nu vill jag hitta på nåt :)
Men nu ska jag checka klart på 1408, den är faktiskt kind of kuslig!
Har ni några andra filmtips till mig? :* Igår såg jag Fools gold, helt underbar film med Matthew McConaughey och Kate Hudson, mina absoluta favoritskådespelare! Jättebra var den :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]