lurrdagg

...And there was weekend again. 
Lovely.

Jag vaknade av att min hårboll till katt gick omkring och kurrade i sängen, hon ville komma in under täcket..? Knaskatt.
Igår befann jag mig hemma hos Hannihannut. Det var mysimys.
Träffade mina fina flickor jag saknat en hel del! :D Då blir man glad.  Vi åt, kollade på Lets dance och blixtrade kameror i varandras ansikten.
Idag har det blivit lurrdagg. Eller kanske lördag. Ikväll blir det melodifestivalen as usual.

Just det ja, vi har omformaterat hela datorn så ingenting fanns kvar på den...Inte ens internet. Men nu har jag fått installerat mina lovely program again. Itunes....och när man har en Ipod så synkroniserar den och raderar alla låtar man hade innan...Hade ung. 130 låtar, och nu har jag bara 98...även fast jag la in massvis med nya låtar. buu.

Jag har precis hjälpt min mor att skaffa en bloggsida till ett företag - ohmygodness. Hon verkar inte förstå vissa saker...;)

puss.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]