Ny stressig vecka

yes, ny vecka och denna vecka är väldigt stressig för mig.
För det första måste jag packa ungefär varje dag fram tills torsdag.
Sen har jag massa hemska läxor att ta itu med...

Idag har det varit en softing dag! Först så var våran lärare sjuk, så vi började tjugo över 2...Då gick vi och åt, sedan gick vi hem till Lina, såg på Lejonkungen 3 (älskar den filmen!) Sen spelade vi guitar hero. :)
Sista lektionen var historia, där jag satt och smsade med Fredrik, små mysiga sms ^^
Kom hem för en halvtimme sedan , och ska kika lite scrubs.

pusssålänge


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]