Och en tunnel i ljusets slut

Sitter här i sängen och lyssnar på kent och försöker iallafall att skriva en någorlunda bildanalys!
På tisdag ska jag göra en muntlig redovisning på fotolektionen om en fotograf, nämligen Richard Avedon. (alvedon?)
Inte världens roligaste sak, eftersom jag hatar att redovisa muntligt! Det är det värsta jag vet. Men måste man så måste man. Har lite knackiga betyg just nu så får väl ta tag i detta.
Jag längtar sååå tills torsdag! Ska bli så underbart att komma bort från all denna stressen ett tag...


Och gäst ikväll är jesus, han har kickat heroin.
Han läppjar på sitt glas, och ramlösa blir vin.

Förresten, jag behöver en bra film att kolla på sedan,
Har ni någon bra att rekommendera?

  älskar filmen MammaMia!  Helt underbar är den...


 tja, tänk vad man kan göra med en ficklampa och en lång slutartid! (:

Kommentarer
Amanda

Ja, på Body Shop :)

2009-02-01 13:27:45
URL: http://brunettsnurran.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]