tomorrow is the day

imorgon <3

Jag packar och grejar ...lögger in låtar på ipoden just nu, men datorn är så sjukt seg så det går inte fort.
Idag har vart en softig dag. På idrotten spelade vi innebandy<3 Eddie bröt en nagel och gick och klagade på det, men jag var dum och fräste att jag inte brydde mig om hans nagel och slog han på fingret! Oj. ibland är jag väldigt taskig :(( Men det var bara för att Johanna och Malin hade fastnat med klubborna i fotbollsnätet och satt fast (;  Mycket kul.
Sen så på svenskan skulle vi bli uppdelade i grupper för vi ska göra ett reportage, (riktigt) vi ska besöka en arbetsplats och intervjua nån som jobbar där, och fota och lite så. Vi lottade uppdelningen och jag läste lapparna. Gissa vem jag kom med?! Eddie! Haha, måste vart slumpen, as hell. ^^
Men nu måste jag återgå till allt det andra.
pussochhej.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]