090131

hejsanhoppsan,
idag är det lördag och jag har städat hela dagen lång, eftersom m&p bjudit hit två kompisar.
Okej, det blev inte ett långt inlägg eftersom jag hör nu att de precis kom in genom dörren nere i hallen.
åhh; jag orkar verkligen inte sitta vid ett bord med gamlingar och lyssna på deras eviga babbel. Men men, det är bara hålla god min och försöka komma ifrån så fort som möjligt. Hahah, vad negativ jag känner mig just nu ^^
Min mage kurrar. Kanske dags att smyga ner?

well well. vi ses när vi ses :D

Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]