dessa oändliga listor

Vilken svordom använder du mest?
Brukar väl mest bli...fan?
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
lite innan halv sju
Var köper du dina matvaror ifrån?
M&P köper dem på Willys :)
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta bilden
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En riktigt riktigt bra kamera, sedan skulle jag köpt en fin segelbåt till m&p.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
inte vad jag vet.
När var senast någon stötte på dig?
haha dedu ;)
Vad åt du till middag senast?
kyckling med rotfrukt, potatis och sallad
Kan du vissla?
yes
Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart
Äger du några popband t-shirts?
Inte popband, rockband. har en med Marilyn manson.
När flög du senast?
Måste vart till Marseille, frankrike.
Pratar du några andra språk?
Engelska, men inte flytande.
Har du gråtit offentligt?
Ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Oja. en diamant i näsan och en tatuering på armen, tack.
Vad har du med dig in på bion?
Godis, mobil + vänner
Vad har du för väder?
Mörkt + lite snö
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Vadå var? Jag går där nu och det är nog mediekunskap.
När sov du senast på golvet?
Jag föredrar att sova i sängen.
Vilken är din favorit drink?
Inte en aning.
Gillar du din boendesituation?
Den är väl ok.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
at least 6-7
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Snarare tvärtom, väldigt lugna.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Haha japp det gör jag allt :(
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
17 hela år ;o
Tror du på liv på andra planeter?
tanken har ej slagit mig! hahaha
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
"du har varit med om värre, keep up the good work"
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
nej nej och åter nejtack
Tycker du om att krama folk?
Det är quite mys
Äger du en digitalkamera?
Nej men en systemkamera
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
hahaha marie lindberg eller vad hon nu heter :o
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
tsss
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
nej, why should I ?
Är du mörkrädd?
ja, det är jag allt
Tre saker du alltid har med dig?
mobil, nycklar och ipod


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]