hej världen

Dagarna har gått fort och det är redan onsdag. Imorgon åker pappa till Kitzbühel med jobbet. Jag är inte alls avundsjuk på att han får åka skidor en hel vecka eller så. Nejnej. Men jag ska faktiskt åka upp till Louise v7, helt själv! Ska åka tåg och grejer...Helt underbart. And it tourns out, att Lina ska också till Lindvallen den veckan. Snacka om tur.

Vad händer mer i mitt liv? Jo, just det. Jag håller på och söker sommarjobb. Har redan ringt ung. 4 st och skrivit 2 cv:n. Vad duktig jag är! ( I alla fall för att vara mig.)
Jag och Nanna har bestämt oss för att börja gymma, sundahallens gym. Kanske inte världens lyxgym men sånt är livet.
Ska dit på fredag och kolla in det och förhoppningsvis köpa kort då. Ska bli skönt att komma igång med träning igen. Känner verkligen att jag behöver det, haha beachsäsong 09 :D

Nästnästa vecka är det friluftsdag, man kan välja på 11 olika saker, och en av dem är en skidresa till Hovfjället! Helt underbart egentligen. Men jag ska välja Friskis och Svettis, spinning med Eddie. Hade varit kul och åka skidor, men känner att jag inte vill göra det själv, skulle nog inte fått med mig någon.
Nästa vecka ska vi på Göteborgsoperan. Vi ska se Buhéme. Och; lite kasst av skolan att vi ska vara där kl. 1800 och den slutar 2300, hur ska jag komma hem? Jag kommer vara hemma mitt i natten! Usch, jag gillar inte att åka buss mitt i natten från göteborg.
O ja förresten, Eddie har kommit hem från Indien. Hela 3 veckor utan honom. Ojoj. Han är brun. För brun. När man ställer sig bredvid honom ser man ut som en vampyr. Känner mig så blek och bra.
Nåja. Allt är som vanligt igen. Jag saknar Fredrik. Jag älskar mina tre underbaringar som annars benäms som lina,nanna&eddiot.
hejs svejs.
nu ska jag se mamma mia.

Kommentarer
Anonym

ska du gymma i sundahallen? det va värsta jag hört!

man kan inte köpa kort där, man sätter in pengar på deras konto så löser det sig. ha de!

2009-01-14 22:46:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]