Min nyår!

Tja, nyårsaftonen blev väldigt lyckad kan jag säga!
Jag åkte moppe till Hanna och Sara i kållekärr i det urkalla vädret.
Vi åt, spelade spel, kollade på Yrrol, drack cider, käkade morötter&gurka med hundratals olika dipper.
Och vid tolvslaget drog vi på oss skorna och jackorna (jag med mina underbara high heels) och smällarna, kamerorna och cider och gick ut i kylan. Jag och Sara smällde lite smällare och Hanna var rädd för oss.
Sen stog vi och tog kort på alla fyrverkerier vi såg, helt underbart!
Och helt plötsligt var det ett nytt år!
En fantastisk nyårsafton med dem jag älskar ^^
Sedan var det dags för mig att dra mig hemåt...
Först ville inte moppen starta, men efter några försök ändrade den sig.
Och när jag hade kört en bit, och skulle svänga vad händer inte då, jo jag välta med moppen... Hmm...
Jag ska aldrig mera köra på vintern igen, believe me. Som tur var gick det väldigt bra :)

Och idag har jag dragit på mig mina mysigaste kläder, och ligger och kollar på "Vänner" och "Mord i sinnet"
Lite senare ska jag, mamma och pappa äta och se på Mamma Mia.
Imorgon ska min kära mor och jag åka till Ikeeeeeeeea :)

BYE, hoppas eran nyår var lika bra som min! :)


 Mina ursnygga skor!


Ett foto jag tog (:

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]