some day...

Det finns inte ord för hur mycket jag saknar dig just nu....
Jag önskar jag kunde berätta för dig...
Jag vet inte ens vem jag menar, för det är så otroligt många människor jag saknar just nu.
Jag saknar båda mina syskon jättemycket! Och så finns det lite andra speciella människor i mitt liv som fattas...



Idag ska jag egentligen ringa massa ställen om sommarjobb...Men jag vet att jag aldrig kommer få ett bättre sommarjobb än det jag hade förra sommaren, då jag träffade en viss pojk. :) The greatest summer of them all.
Hoppas jag kan få ett någurlunda anyway. (vad var det för ord?)
Jaja, ska väl sätta mig och ringa snart...Senare ikväll ska jag på bio med några kompisar, vi ska se "Allt flyter".
Hmm, jag tror inte jag har några som helst förhoppningar på den filmen än så länge, verkar kanske inte helbäst.
Jag hade helst velat se Yesman men den visar dem så klart inte på den biografen vi ska till. Men det ska iallafall bli kul att träffa tjejerna igen. Längesen nu.
Snart börjar skolan igen, ska faktiskt bli rätt roligt. Se alla kompisar igen. Och speciellt Eddie. Han har varit borta i 3 veckor nu, Ska bli urkuuul att se honom igen. Han är säkert brun som en pepparkaka. Och snart är det dags för honom att ställa upp på den där modellsaken som treorna ordnar, dvs Eddie ska fotograferas och sen ska affischer sättas upp över hela skolan, med hans foto på :) Och vem ska sminka honom, om inte jag? :D Eddie frågade mig och självklart ville jag det! Har saknat honom jättemycket nu under lovet.
Ska iallafall bli skönt att komma tillbaks till verkligheten ... Här hemma gör jag ingen nytta, ligger och kollar på Vänner och softar....not gooooooood.
Apropå Vänner, nu måste jag sluta.
Pussochkärlek!


Kommentarer
Belinda

vart ringer du någonstans? :) Men brukar dom inte säga att man ska komma med ett cv?

2009-01-06 13:07:33
URL: http://belindas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]