090704

hejsvej.
Igår var jag hos Hanna en stund, spelade lite sims 3. Sen åkte vi ut till Torpet för att kolla hur det såg ut mm. :)
Riktigt jobbigt att gå ända dit ut. Skog skog skog.

Idag ska jag mest förbereda för kvällen, åka och köpa dricka, chips och morötter! :D
Vid halv sex kommer Sofia och hämtar mig.
Sen övernattar Jag, Sofia, Hanna, Sara och Lisa på torpet. Kommer bli urmysigt tror jag, bara inte Hanna skrämmer mig med "spökrummet" igen... Faktiskt så känns det rätt läskigt att sova över i en helt öde stuga mitt ute i skogen... men rätt cozy och spännande ^^
Det är bara det att jag kommer ha så sjukt mycket grejer med mig, och det är ju quite långt att gå till stugan, hehe...
Louise har tagit hem massa goda grejer från cafét, bullar, kärleksmums m.m :)

Men nu måste jag gå och läsa på allergitabletterna, mina ögon kliar så sjukt mycket nu.
Pusshej, ses kanske senare idag eller så skriver jag om helgen imorgon! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]