090716

hejsvej!

Filmen igår var riktigt riktigt bra! Borde ses! Jag som verkligen är ett troget Harry Potter fan älskade denna filmen.
5 av 5 toasters :)

Idag har jag ett par saker jag måste ta itu med, ska först till banken och fixa en kod och ta ut pengar, sen måste jag till biblioteket och försöka fixa det där med tidningen. Och så ska jag lämna tillbaks en annan bok, hehe. Åhh vad jag stör mig på den där himla tidningen!
Pappa väckte mig imorse och frågade vad jag önskade mig i present. Hm, jag har faktiskt inte tänkt ett dugg på det! Åh, finns så mycket jag vill ha ... Ska ner en sväng och checka in jollen, jag är ju skyldig Louise 1000 kr för nåt som jag inte vet hur det ser ut, haha! :D

So let this day begin!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]