20'08

heysan :)

Kom hem för typ 40 min.
Har vart rätt mycket o göra idag. Hard work work! :)
Jobbade länge idag, men det var inte alls mycket kunder idag, så imorgon behövde jag inte jobbba alls...
Så då tänkte jag och Nanna åka in till std. Vi ska gå in i varje affär på hela torget, haha! :D
Måste köpa en strand/sommarklänning också. Och kolla på gladiatorsandaler.

Just nu håller de på med maten där nere, jag har bara ätit en muffins och en bulle på hela dagen så jag är väldans hungrig (:
Får gå ner och hjälpa till lite,

pusshej / frida

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]