a long day in gbg

hey

Igår åkte jag, Hanna, Lisa och Caroline in till Liseberg. Vi var där vid 11, när de öppnade.
De andra köpte åkband och sånt, men inte jag. Eftersom jag inte åker så mycket, och inte hade så mycket pengar med mig tyckte jag det skulle vara onödigt... :) De andra åkte, jag tog mest bilder och solade.
Blev en del bilder, och brände mig gjorde jag också. På axlarna. Ajj! :(
Vid halv 6-6 åkte Caroline hem, men vi andra stannade kvar. Sen vid halv tio (en halvtimme före stängning) kom Alice och hennes kompis och joinade oss lite.. :) Mycket trevligt. Sen vid tio åkte alla hem tillsammans ^^
Myysig dag :D

Idag har jag inte en aning om vad jag ska hitta på, vill inte sola heller för mina axlar gör svinont. :/
Skickade iväg ett mess till en kompis, får se vad som händer :)
Annars ska jag väl bara ta det lugnt här hemma...
Imorgon blir det tältning med tjejerna på torpet, god damn vad kul! :D

Nej nu ska jag dra iväg och keeka fruffkost, byebye


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]