åttonde / sjunde - tvåtusennio

hejsvej bloggen!
Sitter här och har precis ätit frukost, kollar min bilddagbok och facebook.
Igår hos Hanna var det mys, först var vi på berga strand  och jag kollade på när Amalia, Lisa och Hanna badade :)
Sen hann vi precis till Time kl.22 för att köpa godis. Sen åkte vi och lämnade av Lisa hemma hos henne, sen skulle Hanna visa mig vart Mjölkeviken låg. Efter det körde vi hem till Hanna och kollade på tv och käkade godis. Jag stannade där tills tio i tolv ungefär, sen var jag tvungen att köra hem i mörkret :)

Idag ska jag jobba till kl.19.00, sen ska jag hem och packa och sen blir det av till Mjölkeviken där jag, Lisa och Hanna sover över i Lisas båt. Mysigt!

Haha, igår när Hanna såg mina nya sandaler på bloggen så sa hon bara; Jag hatar dig, och jag håller med dina föräldrar!
Hahaha, Hanna gillar inte mina skor :( Men det gör inget, jag tycker om dem så mycket så det räcker och blir över, och det är ju ändå jag som ska ha dem på mig? :D
Nej, nu får jag nog ta och borsta tänderna och fixa till mig lite, sen blir det av till Jobbet... suck.

Puss så länge!

Kommentarer
Lisa

JAG gillade i alla fall dina skor :D Gladiatorsandaler = <3 Hanna har oavsett vad ingen smak, haha ;) Jag menar crocs........

2009-07-08 17:24:48

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]