Changed plans

hello

Eftersom ingen kunde köra mig till Lysekil idag, stannar jag hemma :/ Lite tråkigt men så är det.
Jag bestämde mig för att hitta på nåt annat istället, så jag och Hanna ska mysa lite ikväll. Fick en inbjudan av Alice om att komma till henne och göra crépes eller nåt sånt, men jag tror att jag och Hanna stannar hemma, känns bäst så.
Lite tråkigt att inte vara med Fredrik på hans födelsedag...
Mamma och Pappa pratade lite med mig förut, och jag vet att de har rätt... men det är så svårt att släppa taget! <3

På tisdag har jag bjudit hem några kompisar, tänkte ha en liten grillkväll eftersom jag fyller år. :) Blir nog mysigt!
Omg, jag önskar mig världens bästa sak! :D Gorillapod SLR!
Ett litet portabelt kamerastativ, som man kan fästa överallt!
Skulle bli överlycklig om jag fick ett.... hihi.

Kommentarer
Lisa

Vad önskar du dig mer då? ;)

2009-07-19 03:00:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]