Folsom prison blues

    Kääära blogg.
   Ja, som sagt det var en rätt lugn dag på jobbet. Mysig dag, helt enkelt.
   När jag kom hem funkade inte tvn, så jag har tittat på lite webtv, två avsnitt av Paris Hiltons my new BFF.
   Mamma är och hämtar Linus nu. Glaaaaaad :) Har inte sett honom på massvis av månader, så det blir jättekul att han kommer hem. Men imorgon måste jag jobba igen, lite segt. Lukas ringde mig imorse och frågade om jag ville hänga    med till gbg imorgon med Honom, Martin och Fredrik. Tråkigt att inte kunna det... :(
Well well, XOXO frida


  En väldigt fjortis aktig bild på mig, hehe...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]