from zero to hero

tjeeeena.

Idag är det en sån där självförtroende-dag! Älskar dem.

Har fått Spotify nu, love it. Lyssnar just nu på Jason Mraz - Geek in the pink, jättegrym låååååt.

Har käkat bullar, provar sjömanskavaj, lyssnat på håkan. Provar olika outifts till ikväll med kavajen, så jäkla snygg är den! :) Louises egentligen men jag lånar.
Men det enda deprimerande idag är vädret. Vadfan, idag ska det ju inte regna?! Vad arg jag blir.

haha, imorgon ska jag tydligen följa med Hanna till hennes jobb....hehe. Ska vara hos hanna tio över sju på morgonen! godness, hur ska jag orka?

Hmm, jag funderar faktiskt på att köpa en liten minidator! Vet inte alls vad de kostar, men jag tjänar ju lite nu och det vore bra att ha en som man kan ta med sig överallt... :D Helst rosa och med inbyggd webcam. Haha!!


Technologic
Buy it, use it, break it, fix it,
Crash it, change it, melt - upgrade it,
charge it, pawn it, zoom it, press it,
snap it, work it, quick - erase it,
write it, cut it, paste it, save it,
load it, check it, quick - rewrite it,
plug it, play it, burn it, rip it,
drag and drop it, zip - unzip it,


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]