Hiss/Diss



Räkningar från biblioteket
Åh, så irriterande! Jag hade lånat några veckorevyn, och trodde jag hade lämnat tillbaks alla. Men det hade jag tydligen inte! Och nu vet jag inte vart den tidningen är... helt putsväck och jag har fått värsta fetaste räkningen på den... Jag menar, 1 tidning? 260 spänn! Inte kul alls! Där rök mina sommarlovs pengar -.-
Tummen ner för biblioteksräkningar!

Regn och rusk
Hallå, vart tog sommarvärmen vägen? Nu är det ju inte alls kul att vara ute längre - kallt och regnigt! Nu får solen och värmen ta och komma fram igen! Jag menar, kom igen det är faktiskt sommarlov!


Mysiga restauranger
Jag och Fredrik var på en mysig restaurang igår, Hamnkrogen i stenungsund. Den ligger precis vid vattnet. Även om det var lite småkyligt i luften gick det att sitta ute. Vi fick några filtar att värma oss med och det var riktigt mysigt att sitta där och äta god mat och prata.

Systemkameror
Börjar bli alltmer populärt. Jag, som går media har ju självklart en och mina kompisar som också går media har alla köpt en. Verkligen inte ett måste om man vill bli en bra fotograf, men om man vill satsa lite mer, köp en! Bilderna blir bra och skarpa och det är kul att kunna byta mellan olika objektiv. Jag fotar med min Olympus E-510.

Kommentarer
Ojdoj

Japp, fy fan för biblioteket och för regn. Men hurra för mysiga ställen och systemkameror:D <333

2009-07-14 11:17:43
Lisa

Håller med :D Och ny design :)

2009-07-14 19:59:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]