Home is where your heart is

ohmygodness


Jobbat 10-19.
Quite seg dag, men på något sätt fick jag den att gå. Råkade hälla brännhett kaffe över hela min hand, inte skönt alls! :(
Åt inte någon mat på hela dagen heller, bara lite muffins och glass... fy på mej.
Träffade Nanna när jag körde hem med moppen också! :D Mysmys<3

Hanna smässade förut, frågade om jag ville följa med henne på Lotta på liseberg imorgon :) Inte de bästa artisterna kanske, Sven bertil taube, johan palm och linda bengtzing. Allstå jag hatar johan palm! ryyys.
Men det blir nog kul endå, om nu mina pengar har hittat vägen till mitt bankkonto, hihi. :) Då blir det mycket kul.
 
Åh, jag är så trött så jag sitter och blundar här vid datorn... iallafall så var jag hos kusinerna igår. Eller tja, den enda kusinen som var hemma var ju Markus, och han åkte lite senare. Men min morbror och moster (eller vad blir det? morbrors fru?) var hemma. Vi grillade och åt massa gott :) Gick hem vid halv elva, med tanke på att jag skulle upp och jobba.

Nej nu får jag faktiskt ta och sysselsätta mig med något så jag inte somnar här.

Puss och kram.


Haha, såhär ser det ut när jag och louise sitter vid datorerna :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]