Im dying to say this to you

hey

Grillkvällen hos andrea var nice :)
Det gamla gänget från häggvall var där, t om killarna. Vi käkade grillat, glass och såg på film och myste.
Bilder kommer på facebook och så lägger jag väl upp några här också.
Haha, när jag skulle gå så kramade jag fredrik, och så kom martin och skulle krama mig, men han råkade slå mig rakt på munnen , haha! Gjorde ont :( Sen så lyfte han upp mig istället. Tss (:
Åkte hem relativt tidigt, eftersom jag ska jobba imorgon. Men det hade jag inte behövt , jag sitter ju ändå uppe hur länge som helst nu. Fy frida.
Hur som helst, är inte jätte pepp på att åka till jobbet imorgon. Känner på mig att det kommer bli så seeeeegt.
Och säkert massa folk eftersom det är helg. :/ Hoppas Nanna kommer och köper glass iaf!

Men oj... nu måste jag sova!
Puss puss molntuss


Genomskinlig grå blir jag, utan dina andetag


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]