It all seems perfect

Hej, förlåt för att jag inte skrev något igår. Blev bara ett test.

Igår gjorde jag inte mycket på dan, åkte med Mamma till skärhamn för att köpa färsk makrill :)
Sen softade jag bara hemma.
Vid 19 smsade Fredrik och frågade om jag ville följa med och spela golf. Så vi åkte iväg till tjörns golfbana och slog lite bollar. Denna gången gick det så käzzt för mig! Haha... :) Det började regna så jag stog där med ett paraflax medans han chippade bollar.
Sen åkte vi till en pizzeria där han köpte en pizza. Jag käkade inget, hade redan gjort det innan.
Efter det åkte vi hem till mig och streamade tv, kollade på "Blomstertid". Så jävla grymt program! (ursäkta språket men thats so true!)
Sen myste vi massa.... tänk att jag aldrig ska få ligga bredvid dig och kolla in i dina ögon igen. Det känns så konstigt.
Vid halv ett ungefär åkte Fredrik hem och jag gick och la mig.

Idag fredag har det inte hänt mycket. Har kollat på Kvarteret Skatan och Paris Hilton's my new BFF. :)
Sen ikväll ska jag iväg till Andrea som ska ha grillkväll. Mysigt.

Fredrik har golftävling idag, break a leg! :D <3

Åh, Betty råkade ge mig värsta bitchslapen förut, rakt på min mun så jag började blöda :( Himla pisskatt.
Imorgon börjar jag jobba igen, seegt. Jobbar både lör och sön, på söndag ska jag och F gå på bio, 3D bio, Ice Age 3.
Det blir nog skojsigt.

tjingeling badring

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]