Somewhere over the rainbow

Hejsvej =)

Idag vaknade jag halv ett! Måste vara rekord för mig... mysigt var det iallafall. Inte mycket har jag fått gjort idag.
Jag och Louise var ute och plockade vinbär på vinbärsbusken, mamma skulle göra något med dem. Usch, jag som inte ens gillar vinbär. Eller jo, röda vinbär men inte svarta som vi plockade.

Fredag idag, ännu en ledig dag. Undrar vad som kommer hända idag...
Imorgon börjar jag jobba igen, mixed feelings.

Just det ja, har precis börjat använda adOperator på min blogg, men som ni ser så fungerar inte textbannern alls bra! Inga annonser har kommit upp.. någon som vill hjälpa mig med detta? Jag hittar nämligen ingen info om detta på hemsidan.

Här kommer två bilder på skorna jag köpte igår, visst är de snygga? :D




Me Like.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]