Söndag

hej!

Idag har jag vart med Hanna och hennes syster och mamma på Ikea :)
Kollade på massor av bäddsoffor... efter det åkte vi till Jysk och kollade ännu mer.
Rolig dag med när jag kom hem kl.17 var jag superdupertrött.
Trodde att fredrik skulle komma idag, men nehepp tydligen inte. (lite pissed off)
Har precis kommit hem från Hanna, var och lånade en bok hos henne, och fastnade där en stund.. Har alltid så kul med Hanna! <3
Nu är klockan 21:00 och jag ska nog ta och se lite på Walk the line, som går på trean. ^^

Pusshej / Frida

Kommentarer
Anna Karlsson

Ikea är alltid skoj :D Älskar det!


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]