The ring of fire

hej

Ja, igår såg jag som sagt på filmen "Walk the Line" och den var hur grym som helst ju! Joaquin Phoenix spela rollen som Johnny Cash, och Reese Witherspoon spelar rollen som June Carter. Trodde inte att den skulle vara så bra, men det var den! Johnny är ball :D Hans låtar är grymma, speciellt "Hurt".

Men då var det en ny dag också, måndag. Har legat och läst boken jag lånade av Hanna, "Bakom stängda dörrar". Den är hemsk och bra! :)
Syster kom hem sent igårkväll från Gotland, saknat henne.
Idag undrar jag vad jag ska hitta på. I eftermiddag ska vi åka och handla till min grillkväll imorgonkväll, except from that har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.
Ska nog ägna dagen till lite läsning. Så mysigt att dra ner rullgardinen, sätta fram en skål godis, dra upp täcket och bara krypa ihop med en riktigt bra bok!

XOXO / Frida

Kommentarer
H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

tack sötnos! :)

men skicka ett mail med bilder och sånt då så kan jag berätta hur betalningen går till osv. :) kram!

2009-07-20 11:47:27
URL: http://esth.blogg.se/
H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

okeej, vad kul :D

2009-07-20 12:37:16
URL: http://esth.blogg.se/
Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv: tack så jätte mkt! :D Vad glad jag blir! :D



Hoppas allt är fint med dig !:D

2009-07-20 13:01:54
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]