there's a hole in my heart and its bleeding

Okej, lugn dag idag.
Tog en joggingtur innan frukost imorse, so nice.
Sen har jag solat, duschat, pratat med mamma, kollat på tv mm.
Mamma ringde och sa att startmotorn har pajat. Så de kommer ingenstans. De ligger just nu i Lysekil, ovanligt...haha.
Vi pratade en lång stund om lite saker som hänt.
Fredrik ska flytta till thailand igen.
Just nu har jag inga ord som kan beskriva vad jag känner...känner mig helt tom på nåt sätt.


Ska nog ta moppen till Louise på Sundsby säteri sen, där hon jobbar.
Längtar till imorgon, till mina underbara tjejer! Blir en heldag på liseberg, inte så pepp på att åka grejer men kul ändå.
=)

I spread my wings and I learn how to fly,
I'll do anything just to touch the sky

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]