time goes by so slowly

tjo

Usch vilken sjukt seg dag det har varit på jobbet idag. Tiden gick relativt fort fram till ungefär fyra, då gick det mycket långsammare. Nanna och Fred kom kl. 5 och köpte glass och snackade en stund :) Gjorde dagen lite bättre iaf! Sen gick det hur segt som helst, inte mycket folk på kvällen. Men nu när jag kom hem var jag hur trött som helst. Jag orkar inte göra någonting nu. Har precis sett på Paris Hiltons my new BFF. :)
Mamma, Pappa och Louise har åkte ut med båten, så jag är ensam hemma. Mormor är här också.. hehe..
Åh just det! Jag, Louise och Pappa har köpt en E-jolle! Louise och pappa var och kollade på den imorse, och de köpte den :D So nice. Så nu ska jag och Louise segla massvis i sommar, mysigt.

Hmm, jag borde egentligen städa mitt rum nu.. men jag är så trött så jag skulle helst av allt vilja gå och lägga mig...
Hur ska jag orka den långa dagen imorgon? God damn.

pusshej


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]